FAQ

Heb je een vraag over de webshop, materialen of vragen over de producten. In deze FAQ zijn de meest gestelde vragen voor je en op een rijtje gezet. Handig!

 

  • Waar kan ik de items ‘live’ zien?

    Voor updates over markten en beurzen waar KESHI studio staat kun je het beste KESHI studio volgen op Instagram of Facebook.


  • Ik heb een item op een markt of beurs gekocht en heb daar een vraag over.

    Stuur een mailtje met je vraag naar mail@keshistudio.nl of stel je vraag via het Contactformulier. Is je item kapot gegaan? En wil je kijken of het gerepareerd kan worden? Stuur dan z.s.m. een mail + een foto van je kapotte item naar bovenstaand mailadres. 


  • Kan ik mijn oorbellen retour sturen?

    Dat kan! Laat ze daarvoor wel verzegeld versturen zodat we de hygiene kunnen garanderen voor een volgende klant. Laat simpelweg een berichtje achter in het opmerkingenveld als je je oorbellen-bestelling plaatst.

 

  • Help! Mijn sieraad is stuk!

    Oh no! Heb je het sieraad in de webshop gekocht? Stuur dan een mail met je bestelgegevens en een duidelijke foto van het defect naar mail@keshistudio.nl, dan help ik je graag verder.

    Heb je een sieraad van KESHI studio gekocht in de winkel? Neem dan contact op met de betreffende winkel. Zij nemen dan contact met ons op voor een eventuele reparatie.

 

  • Kun je armbanden en kettingen ook langer of korter maken?

    Ja dat kan! Neem contact op via mail@keshistudio.nl met je vraag en dan bespreken we de mogelijkheden. Houdt er wel rekening mee dat er in sommige gevallen extra kosten kunnen worden gerekend en dat na aankoop een artikel niet meer geretourneerd kan worden.


  • Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

    Wij doen ons best om jouw items zo snel mogelijk bij jou thuis te laten bezorgen. Voor de meeste items geldt dat ze binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling worden verzonden. Bekijk de Bestelinformatie pagina voor alle details over verzending.


  • Ik heb iets gezien op Instagram maar kan het niet terugvinden in je shop. Kan ik dit item alsnog bestellen?

    In sommige gevallen kan dit zeker. Stuur een berichtje naar mail@keshistudio.nl met de naam of omschrijving van het item. Je krijgt dan zo snel mogelijk bericht of het items alsnog gemaakt kan worden of er een alternatief beschikbaar is.

 

  • Kan ik de items van KESHI studio verkopen in mijn winkel?

    Jazeker, superleuk! Bekijk hier direct alle mogelijkheden.
    KESHI studio is te vinden op Faire maar bestel je liever direct stuur een mail naar mail@keshistudio.nl dan bekijken we samen de mogelijkheden.