Klachtenregeling

Klachtenregeling

Heb je een klacht dan raden we je aan om deze eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar mail@keshistudio.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


FAQ

❊ Waar kan ik de items ‘live’ zien?

Voor updates over markten, beurzen en workshops van KESHI studio kun je het beste jezelf inschrijven voor de nieuwsbrief van KESHI studio. Of volg mij op Instagram of Facebook.

❊ Ik heb een item op een markt of beurs gekocht en heb daar een vraag over.

Stuur een mail met je vraag naar mail@keshistudio.nl. Is je item kapot gegaan? En wil je kijken of het gerepareerd kan worden? Stuur dan z.s.m. een mail + een foto van je item naar bovenstaand mailadres. Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op en laat ik je weten of ik het kan maken en of daar kosten aan verbonden zijn.

❊ Kan ik mijn oorbellen retour sturen?

Dat kan! Bekijk aan welke voorwaarden je moet voldoen om een item te retourneren. Bekijk de Retour pagina voor alle details over retourneren.

❊ Help! Mijn sieraad is stuk!

Oh no! Heb je het sieraad in de webshop gekocht? Stuur dan een mail met je bestelgegevens en een duidelijke foto van het defect naar mail@keshistudio.nl, dan help ik je graag verder.

Heb je een sieraad van KESHI studio gekocht in de winkel? Neem dan contact op met de betreffende winkel. Zij nemen dan contact met mij op voor een eventuele reparatie.

❊ Kun je armbanden en kettingen ook langer of korter maken?

Ja dat kan! Neem contact op via mail@keshistudio.nl met je vraag en dan bespreken we de mogelijkheden. Houdt er wel rekening mee dat er in sommige gevallen extra kosten kunnen worden gerekend en dat ik na aankoop een artikel niet altijd meer retour kan nemen.

❊ Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Ik doe mijn best om jouw items zo snel mogelijk bij jou thuis te laten bezorgen. Voor de meeste items geldt dat ze binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling worden verzonden. Bekijk de Verzending pagina voor alle details over verzending.

❊ Ik heb iets gezien op Instagram maar kan het niet terugvinden in je shop. Kan ik dit item alsnog bestellen?

In sommige gevallen kan dit zeker. Stuur een berichtje naar mail@keshistudio.nl met de naam of omschrijving van het item. Je krijgt dan zo snel mogelijk bericht of het items alsnog gemaakt kan worden of er een alternatief beschikbaar is.

❊ Kan ik de items van KESHI studio verkopen in mijn winkel?

Jazeker, superleuk! Bekijk hier direct alle mogelijkheden.

KESHI studio is te vinden op Faire maar bestel je liever direct stuur een mail naar mail@keshistudio.nl dan bekijken we samen de mogelijkheden.